Stadsfesten 2012





hade inte kameran med mig så fick bli mobilbilder!

åh fyfan ser ut som ett as men skit samma. Norlie & KKV ägde sönder, har nog aldrig varit ett sånt ös på stadsfesten förut, det var as kul! dom sjukt grym live. man kunde köpa en 'tröjan du hatar' tröja & få den signad, men orkade inte köa haha, också kunde man ta bild med dom fast jag & emma var vid karusellerna typ hela kvällen loool. jag älskar att åka virvelvinden, bara jag tänker på den börjar det snurra i skallen på mig haha. men hade i alla fall sjukt kul, träffade ju nästan alla från klassen också ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!