Är Det Bara Jag?

äre bara jag som tycker det är sjukt irriterande och typ drygt och löjligt/mesigt osv osv, när man sitter på youtube och lyssnar på tex justin bieber också skrollar man bland kommentarerna också ser man en där det står typ 'min pojkvän hatar JB och nu är han singel'. är det bara jag som tycker det är väldigt mesigt? troligast är det väll bara på skojj/sarkasm fast jag vet inte, men det bara stör mig typ, har sett hur många såna där kommentarer på senaste tiden. jooo, också tycker jag det är drygt om man lyssnar på en rätt gammal låt också är det jämt nån som kommenterar 'gilla om du lyssnar på den här 2012!'. nobooodyyyyy careeees. okej jag är lite trött, och så. men jag stör mig på såna kommentarer for reaaaal.

men sen jag kom hem har jag ätit middag, och sen typ legat i sängen, kollat på scrubs, family guy och lite annat, sen har jag bara suttit här en liten stund. har typ försökt letat betteriladdare, min är väck, jag måste typ trycka in den och snurra för att den ska ladda datorn, eller asså svårt att förklara men så klart har jag inte kvar papperna på vad datorn heter osv, fast vet vad den heter nu. fast inte vad laddaren heter hmm...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!