Biiild

nu har jag redovisat mina bilder känns najs, jag satt seriöst och skakade innan jag visade dom hatar att visa/göra grejjer framför klassen rätt konstigt med tanke på att jag typ pratar med dom annars osv osv.. men dagen har varit lugn, har inte hänt något speciellt. nu när vi har slutat ska jag dra till kramfors för jag behövde åka till optikern igen, men jag ska direkt hem sedan. men ikväll så drar jag och hanna till härnösand och kollar på hungerspelen, fatima sa att den var as bra så hoppas att jag tycker likadant, fast jag har en känsla av att jag inte kommer tycka den är dålig! men som hon också sa ,man måste nog ha läst böckerna innan för att fatta allting. men jag längtar sönder! men jag ska twitternörda nu byyyyeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!