emilyc.blogg.se



gör det här inlägget mest bara för att jag är avensjuuuuuk. jag vill också ha så fina ögon! nä, jag ska ha nå fula bajsbruna ögon. okej, dom är inte så fula men jag vill ha blåaaa ögoooon. också vill jag ha stööööre ögooon. också vill jag ha läääänge ögonfransar.. gaaaaaahhh! tänk om man kunde liksom göra om sig själv som man själv skulle vilja se ut, gud vad kul. då skulle jag vara längre också skulle jag ha en annan hårfärg & en anna hårtyp if u know what i meaaaan, också skulle jag ha stora fina blåa ögon också skulle jag typ gekjsagwawgw. men guuud, undra hur jag skulle se ut med blåa ögon? jag får redigera en bild nån gång och se hahah.
ja, det blev ett litet random inlägg dehära..  mina natttankar kommer fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!