Home Alone Forevah

hejsan hoppsan lillebror! orkade inte blogga nått igår hehe! men idag är jag ensam hemma, dom andra är i övik och firar lotta i efterskott, jag orkade inte följa med. men jag håller på att städa! och jag har läst lite ur hungerspelen del 2, gooosh så spännande! som sagt längtar tills den släpps på bio så ska jag och hanna göra varandra sällskap det har jag typ bestämt hehe. men den kommer ut 23 mars tror jag det va det känns som en evighet dit ju! men just nu på pricker lyssnar jag på musik bloggar och äter godis hehe.. men jag ska fortsätta städa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!