I Don't Give A Shit, No One Else Can Have You

tjena, äntligen lite riktigt bloggning, har inte haft ork liksom hehe! men jag var i kramfors idag och fick mina linser så har dom nu, känns riktigt ovanligt, och det skaver lite granna haha, visste inte ens att det kunde skava i ens ögon asg?! men skoldagen idag var rätt bra, vi gjorde typ inget speciellt! och resten av dagarna har varit rätt lugnt förutom att en tjej i klassen bröt armen igår på gympan det va inte kul fyfan, tänker inte direkt gå in på detaljer. men jag insåg också idag att det bara är 7 dagar kvar gswagjjawpogtkwg! tjatade typ 24/7 på att hanna skulle läsa ut boken, har haaft sååå mycket att prata om, första gången i historien att jag läst ut böcker snabbare än hanna! amaziing! senare under kvällen måste jag försöka få ut linserna skulle träna på det, hade inte riktigt anat hur svårt det skulle vara, det gör inte ont det är bara jättesvårt eftersom man inte ser den haha! men jag ska typ göra nått nu!


Kommentarer
Postat av: Hanna

men nu har jag ju läst ut den så prata på :D

2012-03-16 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!