I Remember You Say, Don't Leave Me Here Alone

nu sitter jag och emma inne på mitt rum och gör typ inget. hon kom runt 3 sen dess har vi bara snackat en massa, kollar skolkataloger gamla skolfoton osv! hon ska sova här tills i morgon as najs ju! vi ska snart dra på ica och köpa gotta till i kväll i guess, vi ska kolla glee säsong 1 och så lång vi hinner & orkar! men annars har det inte hänt så mycket. känns så sjukt najs att ha lov! och sjukt glad att min vecka på träffen är klar! under lovet skulle jag också vilja hinna åka slalom har inte åkt sen as länge tillbaka hehe, har nog skreve det förut minns bara inte, dåligt minne här! men jag ska umgåås med emma nu hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!