I Trew A Wish In The Well,

wohooooo, igår hade jag mycket besökare wihoooooooo. feel's good att vakna och se det hihih. låter som en nååb men skit samma. vaknade typ halv 12 också sms'ar emma och säger att hon kommer lite efter 12, så har tokstädat och sånt, ska typ äta frukost och städa undan resten. men igår efter jag kom hem så var jag vaken till typ halv 1 ehehe, men jag laddade hem en massa filmer okej bara 1. men idag ska jag tvinga emma att se transformers! men jag ska äta frukost nu jag håller på att svälta!

Kommentarer
Postat av: Naaaan

sv;Håll koll på traderaaaaa!!!

2012-03-24 @ 13:55:13
URL: http://naaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!