I Want Foood

nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, har gjort en extraordinär leverpastej macka mums. du är äcklig om du inte gillar leverpastsej..
men skolan idag har varit helt okej, den gick ovanligt snabbt, och första gången ever jag tyckt det varit kul att labba, fast nån gång i framtiden ska vi ha ett labbprov, eller vad man säger. man ska vara en & en och typ labba, dom ska typ glo på oss och bedöma oss, känns inte kul inte kul. också har vi prov nästa vecka på spanskan, också har jag läxa i svenska till onsdag och på torsdag i hk, känns inte som jag kommer hinna fast det kommer nog gå bra! och det är bara 4 veckor till nästa lov wiihoo! okej, jag tjatar på loven om att jag vill till skolan sen i skolan vill jag ha lov, ni vet ungdomar såhär dags.. okej jag är lite trött somnade rätt sent och vaknade tidigt fytusan! nu har jag en fråga som bara ploppade upp i hjärnan rätt kul faktiskt, varför kan killar skrika som tjejer [väldigt ljust och högt] men tjejer lyckas aldrig skrika mörkt och högt utan att det låter stört? så enligt mina beräkningar kan inte tjejer skrika som killar mer killar kan skrika som tjejer. hmmm?
också måste jag säga att jag längtar tills nästa gång vi ska välja prao, ska nog välja något dagis kanske nån restaurang igen eller nått sånt, man kunde praoa på sollefteå sjukhus, det lät faktiskt kul & dom tog 4 personer fast det kanske blir lite mycket, fast vi får se! men nu är maten klar hihiihih, svälter gerjigyse


Kommentarer
Postat av: Emma

2012-03-12 @ 20:33:36
Postat av: emmasöderholm@facebook

jag skriker som en man när jag blir rädd "på rigtikt" ^^

2012-03-12 @ 20:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!