I Will Never Win This Game Without You

har inte bloggat idag nejnej. men jag vaknade runt 11, åt frukost la mig i sängen hade ont i magen somnade vaknade runt 3 igen, dammsugade, städade undan lite på rummet, suttit vid datorn, ätit mat, ätit mer mat, sen inget mer. okej, snabbinfo om min dag. nu kommer min blogg sluta handla om hungerspelan och börja handla om min förbannade mage som måste göra ont hela tiden, nån liten snäll människa som har lust att byta med mig? men just nu håller jag på att ladda hem the o.c fast det tar typ 100 år! det var min absoluta favoritserie då jag var mindre, kollade på det 24/7. tänker återförenas med min första kärlek ever ♥ ♥ okej, återigen min kvällshumor, men skit samma. insåg också för en liten stund sen, OM 2 VECKOR HAR HUNGERSPELEN PREMIÄR I CAN'T WAIT! okej, jag kanske hade fel om att min blogg inte kommer handla om det längre...


Kommentarer
Postat av: huldaa ♥

hehe, från vilken sida laddar du hem filmer osv? :D♥

2012-03-10 @ 16:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!