I'm Feeling A-a-a-amazing

asså guuud, mina linser är dum, dom typ knasar, också får jag inte ut dom, vet ni hur svårt det är eller?! varje gång gör det as ont och jag blir illröd i ögonen så jag måste vänta typ as länge innan jag kan testa igen, fast nu börjar jag riktigt störa mig på dom får försöka senare. en gång lyckades jag nypa mig i ögat vet ni hur ont det gör eller?! men i alla fall jag gillar att gå in på blogg.se's sida för dom har hungerspelen som typ bakgrund eller vad man ska säga, också idag såg jag reklamen på tv för första gången evaaaaah. jag är besatt ohawijha, men jag har längtat så sjukt himla sijgjjpa super juafegwoaw asjfewioajg megaieowjgfoa mycket ju!

image


Kommentarer
Postat av: tima

På torsdag är det äntligen dags!! Då ska jag se Hungergames :)Det kommer en uppföljare nästa år!

2012-03-18 @ 11:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!