Inställd Svenska

nu sitter vi och väntar på epa'n, vi har haft inställd svenska rätt najs! på idrotten körde vi nån slags rugby fast man fick inte tackla varandra, ingen sport för tjejer säger jag bara, även fast man inte fick tacklas gick det rätt hårt till. Jag hade vra lust att blogga fast jag inte har nått att skriva om hehe. Kag bloggar btw från hannas telefooon!!

i kramfors sa dom att det va från 15, fast det står på deras hemsida står det 11, fast i dont know? hoppas att det är från 11!


Kommentarer
Postat av: Jasmin - Halmstads största blogg.

Hejsan hur har din dag varit? :)

Lust för ett länk byte? Säg till när du länkat mig så gör jag detsamma :)

2012-03-22 @ 16:13:39
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!