Kondition Och Styrka

hanna; vad är b-låtar? :o banan låtar eller?

idag har skolan varit najs, fast den gick as segt! just nu sitter jag och lyssnar på green day biiig looove ♥ idag hade vi kondition & styrka på idrotten inte min starka sida nä. vi skulle springa från sida till sida i 70 sekunder 4 omgångar, och det var bara typ den sista jag gick lite grann, känner mig stolt, sen medans dom andra sprang, vi var 2&2 medans jag sprang gjorde min kompisss armhävningar, dips, och typ hoppaupppåbänkensensättasigpåbänkensenhoppauppigen, och typ låga ben eller vad man ska säga. sen fick jag springa igen, sen efter det fick vi göra armhävningar och sit ups, armhävningar är inte min starka sida heller,, hehe suger seriöst på armhävningar... men annars har det variiiit luuuungt. ska typ göra min svenska läxa nu hejdå!

Kommentarer
Postat av: nathalie

har du haft en bra dag så här långt?:)

2012-03-20 @ 17:23:18
URL: http://liborius.devote.se
Postat av: Hanna

men lillabloggen såklart! att åka skrana med sig själv

2012-03-20 @ 20:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!