Let The Moment Take You

elin åkte rätt nyss hem, vi satt mest inne på mitt rum och pratade om en massa! då vi fikade skulle jag ta fram mjölk & oboy, också precis innan jag var vid bordet glider mjölkpaketet ur min hand och hur mycket som helst far ut på golvet. lyckat, fattade inte riktigt vad som hände så stod bara och kollade på all mjölk som rann ut på golvet haha! vi måste vara snart igen! men ikväll kommer jag väll bara läsa klart boken och lyssna på musik kolla facebooken och sånt där som jag alltid gör hehe.


bild från sommaren, ser ju verkligen jao ingen kommentar, men kände för att lägga in en bild. alla inlägg är ju bildlösa typ haha!

Kommentarer
Postat av: tima

Jag tycker nästan att bok nr 2 är bättre än 1an! Sjukt spännande!!

2012-03-07 @ 22:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!