Like A House Of Cards One Blow From Caving In

hola amigos! idag har jag inte gjort mycket bara läst och läst och läst. vaknade runt 11 kanske? men jag har inga som helst planer för dagen, ska nog läsa ut sista boken... känns som jag bara pratar om dom där böckerna nu haha, men inte mitt fel att dom är så spännande, bra och allt.. kan inte vänta tills första filmen kommer ut på bio! 23 maaaaaaaaars, as lång tid kvar ju, kommer hinna avlida innan dess! men i morgon skulle jag kanske vara med elin s! btw, är det bara jag som aldrig har nått att göra på loven typ? halva dagen spenderas i sängen, sen sitter jag vi datorn ett tag, kanske kollar en film också vips är det kväll också fettar man vara med godis och dricka och allt sånt? fast det är skönt när man inte behöver göra nått direkt. fast måste jobba lite matte, vilket känns heelt okeej för min del, vill bara få allt gjort typ haha. men jag ska fortsätta läsa och sånt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!