Now You're Just Somebody That I Used To Know



när vi hade inställd svenska drog jag och emma på ica hon köpte jordgubbar också fick jag smaka 1 hhiih, första jordgubben för 2012 åhjeh! sen satt vi ut typ en halvtimme och bara snackade fett najs! men idag fick vi veta att dom inte hade tillräckligt med kopior eller nått sånt för att kunna visa den i kramfors så vi ska åka till härnösand iställer. jävla äckelbio 1 dag innan får man veta det, tänk alla dom andra som har bokat eller så också kommer dom dit och dom i kassan ba: nej, men vi har inte en kopia på filmen så ni får gå hem hejdå! men huvudsaken är att jag får se den, i härnösand var det 11 års gräns och här 15 år.. hmm..? men idag har jag typ gjort hk, är dock inte klar ska fortsätta skriva lite mer senare, ni kan inte ana hur svårt det är att komma på saker.. men jag ska fortsätta med det också bloggar jag i mööööööörrn!

Kommentarer
Postat av: Hanna

nu har smygpremiären börjat.... ååååh jag vill se!!! :C

2012-03-22 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!