Oh How I Wish That Was Me

har inte bloggar riktigt sen onsdagssssss, för igår somnade jag hehee + vi hade inget internet och vårat bredbara internet laddar as segt så orkade inte lägga upp nått riktigt inlägg, och i onsdags orkade jag inte! men idag har dagen varit as najs inte gjort nått speciellt alls, eller vi hade engelska förhör gick superbra! och på so'n kollade vi på nån as tråkig film och sen på bilden fick vi göra nått fritt liksom. men idag fick jag mina 2 linnen från gina dom var as snygggggga ju! kommer användas mycket till sommaren. hoppas bara jag kan ha shortsen, annars blir jag ledsen i ögat. ja, det här vart ju ett väldigt intressant inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!