Scared As Hell, Because I Really Fell For You

okej, jag skrev värsta inlägget också kom jag åt nån jävla knapp så allt försvann döööö. men jag vaknade runt 10 pga av magont, har ont i magen typ 24/7 nu för tiden, tycker ju synd om mig själv haha! men lyckades somna om, det funkar alltid, en vattenflaska med varmvatten på magen sen försöker man somna om, också när man vaknar har man inte ont längre! julias brillianta tips! men sen dess har jag bara legat och läst, det är ju typ den enda jag gör nu för tiden hehe. och som sagt jag kan knappt bärja mig tills filmen ihihih! men jag ska nog dra och läsa lite till så kanske jag bloggar lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!