Shoot Me Down But I Get Up

tjenahallåhej, har precis läst ut boken, shit va den va bra! fast första var ändå bäst hehe, ja vad ska jag nu göra resten av lovet hm..? sitta och kolla trailern typ 100 gånger per dag? men mamma kom hem med pizza & pizzasallad, jag älskar pizzasallader från pizzerior, dom är rätt sura och jättegod! och för tillfället sitter jag och äter det som blev över åhåh! jag skulle kunna äta hur många paket om det inte vore för alla blåsor på tungan jag får. men jag börjar få lite ångest inför skolan, eller inte ångest men typ jag vet inte riktigt, det känns tråkigt fast ändå kul att träffa alla dom jag inte träffat under prao veckan och lovet! fast det kommer suga med allt annat typ.


känner att inläggen är så tråkigt, så får bli lite egobilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!