Skit Bra!

filmen var as bra!!! träffade även carro&tove&tove samt några anda från 9:an! filmen var jättebra längtar tills nästa kommer ut haha! men guuud den var as bra! fast gjorde bort mig, fast som tur var hörde nog inte så många. det typ hoppade fram typ en varg ur en buske också lät det rätt högt och jag ba: åh gud! hoppas inte så många hörde, också typ flög jag bakåt. tycker synd om den tjejen som satt bredvid mig, jag satt och flyttade på mig och höll på typ hela tiden, men jag har svårt att sitta still på bio. men som sagt as bra verkligen!! fast en del scener var inte med som jag hade velat sett.
men just nu är jag hemma själv det känns lite läskigt, jag är också rätt trött men vill inte gå och lägga mig förns pappa kommer hem. det känns lite läskigt om jag ska sova själv hehe.. men idag var jag ju hos optikern det gick bra så jag ska fortsätta med linser! men jag ska göra en macka eller nått är as hungrig bloggar mer i morgon och så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!