That Little Feeling Every One Talks About

filmen har premiär här på fredag! ;) du får berätta hur du tyckte filmen var!!

imorse fick jag ut linserna succes! eller hur det nu stavas, den högra for ut av sig själv konstigt, också fick jag som sagt ut den vänstra! as bra, sen har jag inte använt dom på hela dagen. idag vaknade jag i alla fall typ halv 10. också åt jag frukost sen somnade jag om typ 1, och vaknade 2 hehehe, sen har jag bara typ lyssnat på musik osv osv. jag har blivit världens twitter nörd. är inne typ 24/7 och kollar, fast jag förljer inte så många hmmm... men jag ska göra något nu nhfswg!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag såg två hunger games-trailers på tvn idag när jag tränade!! :D iih längtas!

2012-03-18 @ 18:06:44
Postat av: tima

ja, jag ska berätta :) Ska på förhandsvisning, ska du se den på fredag?

2012-03-18 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!