This Is The Part Of Me, That You Never Gonna Ever Take Away From Me

jag får problem, hade skrivit värsta långa inlägget också försvann hela skiten, gaaah!! men skolan har varit helt okej idag, den gick rätt fort och bara därför kommer resten av veckan gå solen snigel typ. men efter skolan idag drog jag med mig emma till kramfors för att kolla om mina linser hade kommit, dom hade det men jag kunde inte få prova dom och allt dedär man ska göra, så måste dit på fredag igen, blää! men vi träffade också nina seiser så vi va med hon ett tag på bibblan och så. sen när vi ska hem kommer en buss där det står nyland via bjärtrå också emma ba: där är bussen! jag vart osäker och frågade typ 100 gånger om den verkligen gick till nyland, jag tror vi åkte buss i typ 1 timme haha! fast det var rätt kul hehe. tur att jag inte var själv i alla fall haha! men jag måste göra min svenska läxa nu + jag är skittrött, så bloggar i morgon hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!