You're Amazing, Just The Way You Are

tjena tjena mittbena! i morgon ska typ en del från våran klass till björnrike och åka slalåååm. jag ska stanna på skolan och ha vanlig skoldag, inte så farligt. också idag har jag &  min madre köpt lite sommakläder. shorts och 3 par linnen! älskar onlineshopping mohihihi ♥ och på onsdag skulle mamma & pappa till ö-vik med josefin och linda, och jag var lite arg för jag inte kunde följa med , och sen kommer jag på att vi är ledig på onsdag wihoooooo! feels wonderful så då kan jag följa med ändå hihih! men idag har skolan varit som vanligt inget speciellt har hääääänt! joo typ att vi ska ha nån tant i spanska 1 gång i månaden man ba konstiiiiiiigt. också när vi frågade varför svarade hon inte... men 2 fina bilder från todaaaay! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!