1 Prao Dagen ✓

just nus itter jag och kollar på csi omg jag älskar mitt liv ♥ men dagen gick as bra. alla barnen är så söta haha ♥ jag tror den här veckan kommer gå rätt fort! undra hur alla andra har haft det haha. när jag kom hem åt jag en macka gick och la mig framför tv'n sen åt jag middag, gick och la mig igen däckade runt 6 och sen vaknade jag runt halv 8 dansade zumba, duschade, gjorde fruktsallad, sen gick jag och la mig igen, och nu sitter jag här! och btw, vilka armmuskler jag kommer få! när vi är ute så vill barnen gunga hela tiden också får man stå och putta på haha! men det har varit as najs väder idag, varmt och mysigt lol! men jag ska fortsätta kolla på csi nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!