12 DAGAR TILL SOMMARLOV!

tänkte ju som sagt sova, fast jag har legat klarvaken i typ 2½ timme. får väll nörda tumblr eller nått sånt tills jag är trött haha. det är så sjukt najs att i morgon är det sista dagen med lektioner eller jag tror det i alla fall haha! men fyfan vad najs att det bara är 12 dagar var tills sommarlov! och nu på tisdag är det 9:ornas bal, jag tror att jag och emma skulle åka dit och kolla osv! sen torsdag-fredag ska våran klass till nässom naaaajs, hoppas bara vädret blir bra haha, vi hade ju superväder förra året! men jag orkar inte blogga mer hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!