And All That Counts Is Here And Now



emma hade dödat mig om jag inte hade satt typ nått för hennes face så ja!


men dagen har varit rätt najs, fast min hals är typ bra. det är inte bra när jag blir förkyld och har ont i halsen och är hes, för jag pratar ju typ 24/7, lät som jag var i målbrottet hela dagen haha. men det var rätt kul att se alla igen. fast vi är ledig på onsdag och veckan ut lol & i morgon har vi bara 1 lektion. för hela dagen ska vi vara på ådalsskolan och kolla runt, dryygt. känns faktiskt lite läskigt att gå runt där med alla stoooora barn. men det blir nog bra. men har inte tid att sitta och lata mig framför datan ska dansa lite zumba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!