Är Med Emma

nu är jag med emma, vi har suttit och garvat oavbrutet i typ 100 år! resten av dagen gick as fort, det är så synd att det är sista dagen imorgon jag sörjer! ♥ jag har egentligen inget att skriva om ville bara blogga såhär lite trevligt. kom just på att jag har en massa läxa att göra. no tills på måndag och bild samt så måste vi skriva en hel uppstats om oss själv fnjdsg. jag suger, tur att google translate finns ♥ men ska umgås med emma innan hon far.
fatima sv; jo det är tur de! men om jag hade fått vetat att dom skulle komma hit den här helgen hade jag ju kunnat åkt till dig eftersom du skulle vara ensam, aja kommer väl fler chanser! btw, kommer du till helgen eller inte?



Kommentarer
Postat av: tima

Det verkar inte gå att få tag på billiga biljetter :( så jag är inte så glad...Jag letar fortfarande...

2012-05-10 @ 21:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!