FML

seriööst mitt liv suger. eller nej inte direkt men just nu i alla fall. 1D (one direction) ska till stockholm idag och vara där typ en vecka och jag kommer inte kunna vara där seriöst fml, jag är ledsen fuuu. det har gått massa rykten på twitter om att dom skulle komma i juli, sen typ augusti sen var det en massa i april, att dom inte bara kan säga 1 datum och det stämmer. tänk på oss andra som inte bor i stockholm för bövelen (;
men jag skulle verkligen verkligen verkligen vilja träffa dom! aja, det får bli nån annan gång i guess. hoppas dom håller en världsturne nästa år eller så! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!