Hej Förkylning

usch, tror jag börjar bli förkyld. har jätteont i halsen, är jättehes, täppt i näsan osv osv. emma sover här inatt igen! vi har kollat på titanic har inte sett den på typ 3-4 år! grät seriöst slut på tårar nej då skojjar bara, men grät as mycket i alla fall, jag brukar faktiskt aldrig gråta till filmer som jag redan sett även om jag tycker dom är sorglig men jag antar att jag alltid kommer gråta till titanic, visst är det 100 år sen titanic sjönk i år? vi har också kollat på toy story 3, dom filmerna är så söta ♥ och just nu kollar på grease 2. i morgon skulle jag kanske kolla på hungerspelen med veronica, filmen går ju i kramfors nu i helgen! men jag har inget mer intressant att skriva om så hejdo.
la bara till bilden för inlägget blev så tomt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!