Hemgjord Pizza


hejsan hoppsan. min dator är ur funktion eller njae inte riktigt, mest laddare som är paj. så kan inte ladda min dator! så har suttit vid pappas hela dagen för han är och jobba. jag vet inte riktigt vad som är fel med laddaren till min dator, den har varit konstig as länge haha. men idag har jag inte gjort så mycket dansat zumba och ska köra nu direkt efter jag bloggat också, glömde typ igår eller förrgår så tar igen det idag! hela kvällen har jag suttit och spelar draw something haha, det är as kul fast jag suger på att rita! men har inget mer att säga så!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej, några planer för helgen? :)

Kolla gärna in min blogg och mina kategorier, vem vet du kanske gillar den? :)

Fin blogg btw!

2012-05-05 @ 22:33:26
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!