I'm Free!



bilder från dagen! det var en rätt najs dag idag faktiskt! ådalsskolan var inte så läskig som jag trott lol. jag har inte riktigt nån plan för min future, men jag funderar för tillfället på samhälle, fast är inte säker. men efter skolan var jag med elin s. också nu är jag fri i hela 5 dagar från skolan omg! men ska göra frukt sallad nu har inte ätit det på as läääänge! och som jag skrev igår hade hanna dödat mig om jag inte censurerat hennes huvud. det är inte lika kul att skriva grejjerna, det hade varit mycket roligare om nu kunde hört hur jag ville att orden skulle uttalas, eller hur dom uttalas i min hjärna. kanske får försöka mig på det här med att videoblogga någon gång, men tycker det skulle vara så pinsamt så är inte riktigt säker på att jag vill det lol.

Kommentarer
Postat av: N

sv;Förstår dig!Frågan är när har du avslutning och kan du gå i klackar? :D

2012-05-15 @ 20:52:36
URL: http://naaaan.blogg.se/
Postat av: Anna

va ful jag va! :0

2012-05-16 @ 16:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!