Känner Mig Jädrans Osocial Här

bloggade inte igår för att jag vet inte riktigt haha. så sjukt najs, sommaren har äntligen kommit till norrland ♥ det va typ 20+ igår, och idag 28 åh guuud. fast jag tycker det blir lite obehagligt när det är så varmt och det inte blåser haha. men idag hade vi bara idrott och svenska sen skulle vi till kramfors på typ träteam och gå runt har ingen aning. på idrotten hade vi orientering vilket jag oftast brukar vara kul, men idag kunde det gå och ta sig. efter vi varit på träteam slutade vi, klockan var typ runt 1 bara, så jag och emma strosade runt i storstan! när jag kom hem spelade jag lite keyboard, har blivit sugen på att lära mig spela igen. typ alla har nån talang. också kommer jag och ba, jag suger på fotboll, jag kan inte spela något instrument, jag kan inte sjunga, jag kan ingentiiiing. var är det jag är bra påååååå?!?!?! det var bara en random tanke som slog mig idag lol. också i morgon ska jag ta den andra sprutan mot livmodercancer skulle dit typ halv 9 så tänkte att jag skulle få sovmorgon men så ringer tandläkar stationen (haha, kommer inte ihåg vad det heter) också bestämmer vi att jag ska dit 7.20 så ingen sovmorgon för min del fuuuuuu. men bloggar mer i morgon borde sova så jag orkar upp i morrn hehe.

jag & emma steker i kramfors!

Kommentarer
Postat av: emilia

du om nån kan sjunga!

2012-05-26 @ 14:04:16
URL: http://miljut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!