Lunch

tjobre, nu sitter vi på lunch naajs! i morse när vi kom hit lekte vi med barnen, sen åt vi frukt och innan vi gick ut sjöng vi lite. det regnade i natt så alla barnen gick ju och plockade maskar fy tusan va äckligt. okej, när jag var mindre for jag väll också och plockade med maskar, men usch så äcklig och slemmiga och feta lol. fast jag gick på maskjakt med några barn fast jag tog inte i dom! tycker det är rätt kul, här på dagud bråkar dom om vem som ska gunga med vem och vem som ska gunga första, i min ålder är det bråk om killar och gud hette allt, visst är det så man säger? jag är sur One direction kommer/är i Sverige idag fuu, hatar att jag bor så långt från allt ibland. fast dom har planerat några europeiska turneringar dom skulle komma ut med datumen nästa vecka eller nått, hoppas att dom håller en i Sverige, då skulle jag dö hihi <3 men jag börjar snart igen så vi hörs då jag kommer hem! och jag bloggar från min mobil så ursäkta om det är nå stavfel!

Kommentarer
Postat av: Carmen Mathilde

Kolla in mitt besöks rekord!



Ha en riktigt bra torsdag. =D

(följ mig även på bloglovin om du gillar bloggen)

2012-05-10 @ 15:55:37
URL: http://happyfluffy.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejsan! Allt bra idag? :)

2012-05-10 @ 16:27:19
URL: http://byfia.com
Postat av: tima

Ja, det är synd om dig :) För det är ju inte så att du har någonstans att bo i Stockholms innerstad om du ska på konsert...

2012-05-10 @ 19:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!