Sitter Och Äter Frukost

ja som sagt sitter och äter frukost nu, ska snart gå och klä på mig. men jag bloggade ingenting igår för jag följde med nina hem. det var jättekul, hon bor jättefitn! men vi kollade på shutter island, den filmen var jätteseg och det var mest på slutet den var bra, fast man blev as förrvirrad, jag hann inte se klart den så hon skulle berätta hur det slutade för mig idag hhoho. men det är jättekul på dagis alla barnen är jättesöta och väldigt snälla, och dom är som plåster på en haha, alla ska hålla handen och krama en och allt ahha så gulliga, skulle praoa där hur länge som helst om jag fick haha. men jag ska gå och göra mig klar nu! bloggar mer då jag kommer hem i promise!


såg nu att jag såg typ likadan ut på båda bilderna lol men hittade inga andra så!


Kommentarer
Postat av: Elin

Så var det när jag var där också, man vill absolut inte sluta! Alla är såååå söta <3

2012-05-09 @ 22:20:57
URL: http://eliiinolssonsfoto.blogg.se/
Postat av: A M A N D A K I N D V A L L

Guuuuuuuuuuud, jag dööör! VAD SÖT!

2012-05-12 @ 16:08:05
URL: http://aemk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!