Usa Bikini


åhh, gud när jag kom hem kommer mamma med denna bikini ♥ shit vad fort den kom, vi beställde den typ i tisdags! och den sitter perfekt jag är så sjukt nöjd ♥ och freaking amazing jag ser faktiskt bra ut i den shiit! men skolan idag gick bra, jag gjorde hk provet och jag tyckte det gick bra, satt 40 minuter det längsta jag någonsin suttit med ett prov! och engelska provet gick också bra, fast jag är lite osäker på en del meningar och så. och jag lämnade in bilduppgiften idag hihihi! så det känns skönt att jag har allt dedär gjort! men jag ska kolla på glee nu!

Kommentarer
Postat av: Anna

:O www.avis.se eller vadå!!!!! shit vad fiiiiinn!!!!

2012-05-04 @ 16:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!