Utmaning;

amanda hade blivit vald till nån utmaning sen utmanade hon mig och jag ska svara på några frågor!

1. Framtidsplaner, vad vill du bli/göra då du blir äldre?
jag har alltid velat bli skådespelare eller sångerska, fast det lutar mer åt skådespelar hållet. om jag ska tänka mer realistiskt så har jag ingen aning. jag har lite ångest eftersom jag snart måste välja linje osv.

2. Dom 4 bästa låtarna just NU ?
payphone - maroon 5
drick den - mange makers
i won't give up - cimorelli (cover)
what makes you beautiful - one direction (thin red men remix)
har typ 100 favvolåtar fast fick ju bara välja 4 hihi.

3. Vad skulle du vilja ha med dig till en öde ö? Max 3 saker!
en kompis så jag inte behövt sitta där forever alone och dö av tristess.
förmodligen min telefon.
kanske ett tält också så man har nått att sova i lol

4. Vilka bloggar följer du dagligen?
amanda, millalouisekeelafannyerika, emily, det är några till också fast kommer inte ihåg lol.
5. Dom 5 bästa grejer att göra på fritiden enligt dig?
ehm.. vara med kompisar, sova, skratta lol, lyssna på musik, handla en massa kläder hehe.

6. Vad önskar du dig mest av allt just nu?
en iphone 4s lol. fast jag vill gärna åka till london/usa, eller träffa one direction. alla dom 3 sakerna vill jag ha lika mycket.

7. Om du fick välja, skulle du vilja spola tillbaka tiden, fram tiden, eller stanna där den är och varför?
jag skulle spola tillbaka tiden och göra en del saker annorlunda, pga lite privata saker hehe.

8. Vilka serier/tv-pogram du följer?
glee, pretty little liars, the o.c, gossip girl, alla csi, criminal minds. en del av dom serierna går inte nu, men jag kollar på dom via the internet.

9. Har du några sommarplaner (2012) isåfall vilka?
nej, har inte tänkt så mycket på sommaren haha. men jag ska förmodligen gå på stadsfesten ☆
hoppas att jag kan ta med en kompis till grönan i år! det enda jag typ tänk på.

10. Hur ser en perfekt dag ut för dig?
typ olika hela tiden.

11. Om du fick vara med i en musikvideo, skulle du vilja dansa eller sjunga isåfall och varför?
jag tror inte så många skulle kolla på den musikvideon ifall jag skulle sjunga loool. men det beror helt på vilken slags musik video tänker inte stå typ halvnaken osv heheheh..

nu ska jag tydligen utmana 11 bloggare fast jag skiter i det. inte så många jag känner som bloggar typ 3 lol. jag hittade ingen bra bild så får bli ett textinlägg bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!