Hk Suger Bad Suger Skolan Suger

just nu är det alldeles för mycket med skolan uscha hatar det. jämt innan loven får vi typ hur mycket som helst vi ska göra, prov, läxor och hela baletten. har suttit sen jag kom hem (klockan 3) med hk'n och är inte klar än, men snart så. också har vi no grejj som ska vara klar på fredag, 2 texter som ska vara klar i morgon har inte ens kommit på nått att skriva än och 3 hk uppgifter till i morgon, fast som sagt klar snart så. 
 
idag hade vi bad på idrotten hatar bad nå jävulst usch fyfan. men vi simmade som vanligt, trampade vatten, dök osv. i morgon är det onstage igen wiho, i morgon är det dans, ser faktiskt framemot det. jo har fått hem en massa kataloger om gymnasieval och idag fick vi en bok från inger så ska sitta och läsa det dom här senaste dagarna. har inte en enda aning på vad jag vill gå faktiskt, inte sen jag fick alla katalogen finns så mycket ju! men vill helst gå något som är högskoleförberedande! aja, vi får se helt enkelt, ska fortsätta med hk'n så jag blir klar & kan gå och sova haha, är helst slut.
 
ful bild <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!