Kallt Som Tusan

sitter just nu på busshållplatsen, fick sluta för en halvtimme sen typ. måste dock vänta till 1 innan bussen går usch, det är så kallt nu, det blir ett snabbt inlägg för mina fingrar är så sjukt kalla så måste sätta på mig vantarna + batteriet i telefonen dör snart. bloggar från blogg.se appen, sjukt bra att den finns till android telefoner nu, går ju så sjukt mycke fortare! jag fick sluta så tidigt idag för det va 2 andra praktikanter där idag också, rätt skönt faktiskt, men när jag kommer ska jag fixa och trixa med designen, men nu dör mina fingrar!



Kommentarer
Postat av: N

sv;JAAA! Tjata så kan du gå med mig! :D

2012-10-04 @ 18:08:10
URL: http://www.naaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!