Sorry Not Sorry

ursäkte för den usla uppdateringen men har inte gjort så mycket ju! men idag efter jag slutade var jag med anna, linn & elin för vi skulle ju på onstage, det är en grejj kulturskolan har startat också får man prova på musikal saker typ dansa, sjunga skådespela osv. idag hade vi sång det var så sjukt kul, nästa vecka är det dans och näst nästa teater typiskt det jag mest vill ha! fast det är inte många alls dom är där synd.. aja, hade i alla fall as kul! imorgon är sista dagen av prao'en känns faktiskt lite tråkigt, har haft mycket roligare nu dom senaste dagarna! det är ju typ det som har hänt, jag är så sjukt trött usch. men har inget mer att skriva om så, bloggar förmodligen i morgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!