X Factor

sitter just nu och väntar på att x factor ska börja igen, jag hoppas malcolm, isak, awa, jem, manda & benny får stanna kvar, dom är mina favoriter. älskar malcolm, as skön snubbe ju! om jag fick välja skulle det stå mellan freja och oscar, gillar ingen av dom speciellt mycket. haha, känner mig elak när jag skriver sånt lol. 
 
as skönt att det va sista prao dagen, får se nu på måndag om jag föredrar skolan eller vill praoa igen haha. var en lugn dag, hände inte mycket alls, som alla andra dagar denna vecka. har gått och luktat på alla parfymer typ 5 gånger, kollat på alla nagellack typ 50503252 gånger, kollat på alla läppstift dom har osv osv. fast rätt chill ändå. 
 
det börjar bli så sjukt kallt nu, blir ju deprimerad, funderade på om jag skulle ta vinterjackan idag men nä, kanske tar den på måndag, höll ju på att frysa ihjäl i morse. men det här blev ju ett intressant inlägg tycker jag..
 
har inga nya bilder eller nått, gaaaah, får ut och fota lite höstbilder osv osv. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tima

Såg du att One Direction ska vara med i x-factor? Biljetter släpps på måndag 9.00.......;) det stod nåt om varning för skrikande fjortisar och då tänkte jag på dig haha!

Svar: hmm.. jag vet, vet inte om jag ska åka eller inte, känns som lite slöseri med pengar för det.. vet inte om jag ska ta det som en bra eller dålig grejj, ser du mig som en skrikande fjortis? ;)
juliiaeriksson.blogg.se

2012-10-13 @ 10:24:17
Postat av: Tima

Haha, lite, när jag tänker på dig och någon kompis face to face med One direction så inbillar jag mig att skrikande och fnissande kommer att ske...;)

Svar: nää, skulle nog bara stå och glo på dom & inte våga säga nått för jag skulle vara så nervös haha :o
juliiaeriksson.blogg.se

2012-10-14 @ 13:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!