Dear John

mina kläder kom inte idag heller skit också, får rota igenom garderoben och se om jag hittar nått. kul att dom kunde berätta lite senare att skolofoto hade blivit framskjutet. jag är lite smått irriterad.
idag har jag inte gjort mycket alls! bara typ legat i sängen & kollat film. vi hade ju studiedag, as najs, fast synd att det var på den bästa dagen på hela veckan aja, skönt att vara ledig ändå! jag har sett 2 super bra filmer idag, för såg jag she's all that & dear john, tyckte båda var bra. dear john är nog en av dom bästa filmerna jag sett faktiskt haha. håller på att ladda hem 2 nya filmer också nu. intressant dagen har varit yo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!