Hk Prov

hjfosnf, känner att jag bloggar riktigt flitigt nu för tillfället! men har haft jättemycket i skallen den här veckan hur mycket läxa och skit som helst. hade engelska prov idag gick hyfsat bra, hoppas på det bästa. i morgon ska jag ha hk prov, det är dom svåraste proven vi har! vi måste motivera så mycket och blablbalba, det är inga svåra frågor utan mest det här med att motivera vilket jag suger på. spanskan börjar gå mig på nerverna nu, våran lärare är helt okej, men jag är så sjukt less, jag tycker inte det är kul längre + att jag inte kan någonting typ, funderar på att byta till b språk, men det är bara 1 år kvar och man får ju några poäng extra när man ska söka linje osv. aja, får se hur jag gör. på lördag kommer mamma hem hon har ju varit i kroatien hela veckan, tror det var dit dom skulle i alla fall haha. idag for jag till övik med elin s, fick hem 3 tröjor & 1 par vantar, känner mig nöjd nu. har varit desperat efter nya kläder nu ett tag, allt jag har är för litet eller urtvättat typ lol. men nu känner jag mig lite bättre hihi! kan visa i morgon kanske? men ska träna lite hk nu också håller vi tummarna för att det går bättre än bäst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!