Holla At Your Guuuurl

idag runt 12 kommer emma hit, också ska jag färga om hennes hår, sen göra dip dye. jag lovar jag är seriöst mer nervös än emma, vi har skolfoto på tisdag för skolkatalogen! tänk om det blir skit fult också är det skolfoto ovsjojgvaiewg, men vi hoppas att det blir bra, jag är mer nervös för hur det blonda kommer bli faktiskt haha.
 
men i fredags hade vi ju no-prov, och det gick faktiskt jättebra, fast jag vet att jag har fel på 1 eller 2, fast tror jag kommer klara det i alla fall. i helgen har jag, lotta & linda varit ensam hemma, dom andra har varit på risön med husbilen, skööönt! på tal om skolfotot, vi fick inte veta att vi skulle ha det av våra mentorer & vi fick heller inte veta att vi är lediga i morgon, tur att 8:erna fick den infon och berättade för oss. skolfotot skulle egentligen också vara på torsdag men blev framflyttat till tisdag, jag beställde kläder i onsdags och jag hoppas bara att dom kommer imorgon! håller också på att blir galen vet inte om jag ska le med tänderna eller inte hmmm?
men jag ska gå & äta frukost sen duscha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!