Klasströja

idag fick vi börja planera våra klasströja, hittills har det gått suberbra, alla kommer bra överens trodde det skulle bli typ world war |||, men jag lovar när vi är klar kommer det vara några som ba 'asså jag fick inte välja någonting' 'den är jätteful' 'jag tänker inte ha på mig den' osv osv. vi vet inte riktigt hur den kommer se ut, vi har inte bestämt det. 
 
dagen har gått jättesegt, fast den har inte varit tråkig direkt. fast jag har hur mycket läxa som helst till nästa vecka kommer dö. svenska - tisdag, hk & engelska prov - torsdag, so & spanska - fredag. + har tagit hem matte som jag ska jobba lite med, är så sjukt seg på skolan så det är inte sant hehe. men nu tänker jag jobba järnet! har inte så mycket mer att berätta direkt skriver mer sen tror ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!