Sitting In The Hall Of Fame

i fredags var jag & emma till övik ju, handlade inte mycket alls, men hittat en massa fint på nelly så ska fråga mamma om vi kan beställa lite grejjer! igår sov jag hos veronica yäässs. milo har blivit så stor och fått en massa tänder hihi ♥ men i morgon är det skola, uscha, fast vi har bara najsbajs lektioner i morgon som tur är, älskar måndagar, alla andra dagar suger hehe. men ska bestämma vad jag ska ha för kläder osv i morgon fu, aja, hörs!
 
det är bara dom tråkiga ämnen vi har typ 50 minter i sucks, men vi slutar ju tidigt i alle fall!

Kommentarer
Postat av: N

Jäklar vilka raster ni har överallt xD Vi har typ 5-10 min mellan alla lektioner xD ifs börjar ju vi 9 men ändå,vi slutar typ samtidigt som er xD

Svar: men vi har bara dryga lektioner haha :(
juliiaeriksson.blogg.se

2012-09-02 @ 21:12:21
URL: http://www.naaaan.blogg.se
Postat av: Emily

SHIT VILKET SKÖNT SCHEMA!
vi har bara 5-10 m rast mellan alla lektioner och 40 minuters lunch... :P
och börjar 8.20 och slutar alltid alla dagar utom 1 efter 3,tidigaste dagen är 14.40.
DU SKA VARA AS GLAD ÖVER DITT SCHEMA! RENA DRÖMMEN.

2012-09-05 @ 16:56:12
URL: http://emilyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!